Notice: הפונקציה add_theme_support( 'html5' ) נקרא בצורה לא תקינה. יש להעביר מערך של סוגים. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 3.6.1.) in /var/www/wp-includes/functions.php on line 6085
תקשורת בלי ברכה | על צד שמאל | המקרה הטראגי של אפרים ברכה ז"ל

תקשורת בלי ברכה | על צד שמאל | המקרה הטראגי של אפרים ברכה ז"ל

0

יואב יצחק מנהל את אתר החדשותNEWS1 , שאיתגר בנושאים רבים את אמצעי התקשורת. הפעם ניהל יואב יצחק מסע פרסומים חריף נגד אפרים ברכה. כבוד השופטת דליה דורנר עודנה ממתינה לתלונה כדי שוועדת האתיקה תדון בתפקודו, ומקווה שהמערכת של NEWS1 תברר את פרסומי יואב יצחק. אלא שמי יתלונן? בקהילה כבר קרו מקרים דומים שלא הסתיימו בנזק לעיתונאי שסרח. ועל איזו "מערכת" מדברת נשיאת מועצת העיתונות?כאן טמונה בעיה אנושה בתקשורת הישראלית. NEWS1 איננו עיתון אלא פורטל חדשות. יואב יצחק מאחד תפקידים אחדים בו: עיתונאי חוקר, כתב, פובליציסט, עורך, ובעל האתר. אם יש לאתר מערכת, חבריה אמורים להיות שכיריו. גם חסידיו הנאמנים יעידו שלעתים חסרה יד העורך. רוב פרסומיו מנוסחים בלשון טוקבקיסטית חריפה, ומוסיפים לתרבות השיח האלים.

מאת: דן כספי פרופסור לתקשורת

מקור: תקשורת בלי ברכה | על צד שמאל

וראו גם את התייחסותו של איתמר לוין באתר news1 להתאבדותו הטראגית של אפרים ברכה. האם הוא יבקר את בעלי האתר? והיכן אריה אבנרי? תנועת אומ"ץ ואפרים ברכה אולי?

האם נרקמה מזימה? האם הייתה כאן עלילת שווא? לשמור על נשים נפגעות תקיפה מינית? האם הם דואגים ל ייצוג נשים ו ייצוג ילדים נפגעי אונס? מתי חשפו משהו מהסוגיות האילו? האם אפרים ברכה הוא קורבן עבירה? האם הוא נפגע עבירה? חבריו ורבים אחרים טוענים שכן. האם היו צריכים להגיש תלונה במשטרה נגד יואב יצחק? האם היו צריכים לפעול ל הגשת תלונה במשטרה כנגד איתמר לוין? ייתכן שכן, האם קרוביו של נפגע העבירה מפחדים להתלונן כנגדו? האמת עדיין לא נחשפה לחלוטין, נקווה עבור משפחתו של אפרים שישיגו סגירת מעגל, כך מגיע למשפחות נפגעי עבירה.

עורכי הדין המשפיעים בפלילים ע"פ ערוץ 10 | עו"ד רוני אלוני סדובניק | עורכי הדין הטובים ביותר, Haaretz, haaretz, nrg, maariv, מעריב, ידיעות אחרונות, Globs, גלובס, news1, איתמר לוין, יואב יצחק

עורכי הדין המשפיעים בפלילים ע"פ ערוץ 10 | עו"ד רוני אלוני סדובניק

Share.

About Author

Comments are closed.